FANDOM

Marshall Eriksen
Marshall Eriksen
Jason Segel
Prawdziwe imię i nazwisko Marshall Eriksen
Aktor Jason Segel

Tyler Peterson (lat 10-13)
Koby Rouviere (lat 8)

Data urodzenia 1978r.
Miasto rodzinne St. Cloud, Minnesota
Zawód Prawnik
Romanse Lily Aldrin (żona)

Chloe (jedna randka)

WyglądEdytuj

CharakterEdytuj

RelacjeEdytuj

Marshall jest narzeczonym Lily. Ich oświadczyny w pierwszym odcinku pierwszego sezonu są kluczowym wydarzeniem w życiu Teda, jak i fabuły całego serialu. Para spotykała się od pierwszego roku stuidiów, czyli 9 lat. Jest pierwszą i jedyną dziewczyną Marshalla. Ich związek był wręcz idealny - wszystko robili razem i bardzo się kochali. Lily była lubiana w rodzinie Eriksenów i nic nie zapowiadało, żeby coś się zmieniło. W narzeczeństwie trwają niecały rok; w maju 2006 r., kiedy do ślubu pozostały dwa miesiące, Lily jest przerażona i uzmysławia sobie, że przez Marshalla nie spełniła swoich marzeń. Chce zatem wyjechać na kurs malarski do San Francisco, oddalonego od Nowego Jorku o 5000 kilometrów. Marshall oczywiście nie chce się na to zgodzić i po dosyć długim kryzysie, przerywanym słynnymi pauzami, mówi Lily, że jeśli wyjedzie na kurs, nigdy już nie usłyszy jego głosu. Lily wychodzi z walizkami i wyjeżdża. Zostawia mu jedynie pierścionek zaręczonowy i skarpetkę.

Pierwszy odcinek drugiego sezonu jest poświęcony Marshallowi i jego dramatycznym próbom pogodzenia się z utratą Lily. Chłopak nic nie je, siedzi tylko przed telewizorem, ciągle mówi o byłej narzeczonej - jednym słowem nie może się pozbierać. Po 63 dniach udręki zwraca uwagę na tyłek Robin - Barney i Ted uważają to za wielkie osiągnięcie i od teraz Marshall towarzyszy Bensonowi podczas imprez i udaje mu się poderwać kilka panien, jednak w domu wyznaje, że chce być tylko z Lily. W jednej ze scen widzimy Lily patrzącą przez okno klubu i spoglądającą smutnym wzrokiem na swojego byłego chłopaka. Następnie spotykamy Lily przed drzwiami domu Robin. Dziewczyna udaje radosną i zadowoloną z życia singielki, jednak po czasie (i kilku łykach tequili) wyznaje Robin i Tedowi, że to lato było najgorszym w jej życiu i chce wrócić do Marshalla. Spotyka swojego byłego wychodzącego z klubu i wyznaje mu to. Marshall jednak, zbyt zraniony, chce zachować dystans, zgadza się jednak na spotkania. Kiedy idą razem na obiad z rodzicami Teda, Lily zakłada obcisłą sukienkę i push up, aby uwieść Marshalla. Na następnym obiedzie ten pokazuje jej łydki, które są fetyszem Aldrin. Para całuje się w toalecie, lecz oboje są z tego niezadowoleni. Ich relacje są dosyć oziębłe.

TedEdytuj

BarneyEdytuj

RobinEdytuj

TracyEdytuj

RodzinaEdytuj

HistoriaEdytuj

Wczesna dorosłośćEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Sezon 4Edytuj

Sezon 5Edytuj

Sezon 6Edytuj

Sezon 7Edytuj

Sezon 8Edytuj

Sezon 9Edytuj

GaleriaEdytuj

CiekawostkiEdytuj