FANDOM

Щось старе
Something Old

ЯЯЗВМ епізод 8x23 (№183)

Something Old
Дата трансляції:
6 травня 2013
Режисер:
Памела Фрайман
Сценарій:
Картер Бейс
Крейґ Томас

Скріншоти (11)

Робін хоче знайти "щось старе" для свого весілля, яке вона закопала в Центральному парку багато років тому. Тед допомагає Маршалові та Лілі пакувати речі до Італії. Барні грає в лазертаг із батьком Робін.

Зв'язок з іншими епізодамиРедагувати

  • "Бермудський трикутник" на вулиці біля квартири уже згадувався в епізоді Robin 101.
  • Лілі та Маршал вирішили переїхати до Італії через нову роботу Лілі, яку їй запропонували в епізоді Шаблон:Romeward Bound.
  • Любов Барні до лазертагу виявлялася в багатьох епізодах, наприклад, Zip, Zip, ZipMurtaugh та Шаблон:Desperation Day.
  • Сцена того, як Робін ходила на полювання вовків, була показана в Шаблон:Mystery vs. History.
  • Тед каже, що дощ не є знаком, хоча в епізоді Come On він сам викликав дощ, щоб Робін не поїхала з міста (а це якраз і був знак).
  • Крісло-мішок, яке Тед не хотів викидати, - те саме, на якому він сидить на обкладинці DVD 1-го сезону.
  • Бутерброд, який лежав біля Теда, Маршала та Лілі, коли вони спали на підлозі, вказує на те, що вони всі "їли бутерброд".
  • Сцена, де Лілі краде в магазині, була показана в епізоді Шаблон:The Magician's Code - Part Two.

РізнеРедагувати

КіноляпиРедагувати

  • Коли хлопчик каже Робінові старшому, що йому треба бути вдома до 4-ї години, бронежилет Робіна світиться червоними лампочками. Наступної миті, коли він "застрелив" хлопчика, його броня вже не світиться взагалі - так ніби він мертвий.
  • На карті Іспанії усі міста невірно написані і розташовані.
  • В Іспанії немає мексиканців. А танго - аргентинський танець, а не іспанський.
  • Жодна іспаномовна людина не назвала б Теда "El ganso con la riñonera" (гусак із ременем). Хіба що "El tonto de la riñonera" (ременевий дурень).
  • Крісло-мішок у сцені, де Тед, Маршал і Лілі сплять, має дещо інший дизайн.

СаундтрекРедагувати

  • How To Fight Loneliness - Wilco

ІншеРедагувати

  • "Щось старе" стосується традиції нареченої вдягати щось старе, щось нове, щось позичене і щось синє на своє весілля. Something Borrowed і Something Blue були також назвами останніх двох епізодів 2-го сезону, коли відбувалося весілля Маршала і Лілі.
  • Дощ часто супроводжує вагомі події в серіалі. Фінальна сцена епізоду, коли після промови Теда іде дощ, можливо, показує нам, що Тед уже дозрів для зустрічі з Мамою, адже вдруге за цей сезон він переконує Робін залишатися з Барні. Він каже, що жодних знаків не існує, хоча це суперечить тому Тедові, якого ми бачили протягом всього серіалу. Він врешті-решт змінився і відкинув те минуле ("щось старе"), до якого так сильно був прив'язаний ще від першого сезону (Робін та віра в долю). Крім того, як показано в епізоді Farhampton, коли Тед зустрівся з мамою на станції, теж ішов дощ. 

ГалереяРедагувати

  • Робін з батьком у Нью-Йорку в 1994 р.
  • Тед - майстер пакування
  • Команда Барні з лазертагу
  • Барні стріляє в батька Робін
  • Рольові ігри Маршала та Лілі
  • Тед і Робін у Центральному парку

Див. також Категорія:Скріншоти епізоду 8х23.

Попередній епізод
The Bro Mitzvah
Something Old
(усі епізоди)
Наступний епізод →
Something New